środa, 2 listopada 2011

Komunikat

Ankieta w sprawie tego, jaki los powinien spotkać opowiadania, których fragmenty zamierzałem znów wrzucać na bloga nie okazała się rozstrzygająca. Głosy rozdzieliły się dokładnie po równo. Ostatecznie wiec decyzję musiałem podjąć sam po dość długim zastanawianiu się i konsultacjach. Jak niektórzy już pewnie zauważyli powstał jednak drugi blog, w którym wspomniane opowiadania znajdą swe miejsce. Wydaje mi się, że takie rozwiązanie jest praktyczniejsze. Nie każdego, kto odwiedza 031dni musi interesować tego typu radosna twórczość, zwłaszcza, że tematyka prac ogranicza się i prawdopodobnie dalej będzie się ograniczać do fantastyki. Jeśli zaś ktoś ma ochotę zapoznawać się z taką właśnie treścią to zapraszam tuż obok, na mój nowy twór o jakże oryginalnym tytule: Trzydzieści dwa dni.

1 komentarz:

  1. hmmm^^ nooo mi to tam się ten pomysł z drugim blogiem całkiem, całkiem podobał :D

    Zresztą samo opowiadanie zapowiada się świetne(!) więc ;) nie pozostaje nic innego jak czytać ! :)
    Aleeee^^ mam nadzieję, że nie zaniedbasz obecnego bloga :P ;)

    POWODZENIA :):)
    Chociaż Tobie nie jest potrzebne! :):):)

    OdpowiedzUsuń